h1

Megérett a meggy

június 28, 2008

fahejas meggybefott
Zsuzsánál
olvastam a meggymentő akcióról és mivel már régen hódoltam legfrissebb hobbimnak és a nagykörűieket, akik nekünk gyakorlatilag földijeink, is támogatni akartam, no meg ott volt a 170 forintos meggy ígérete, ma reggel egyetlen leányommal megjelentünk a Komjádi uszoda melletti piacon. Ahol én még soha nem jártam. A mai élmények után valószínűleg a jövőben sem fogok sűrűn előfordulni. Abban mindenesetre megnyugodtam, hogy a nagykörűiek akciója a legjobb úton halad a siker felé, a meggyért álló sor szinte az egész piacot lebénította és nem tudok elképzelni olyan meggymennyiséget, amit az az embertömeg ne vett volna meg. Az akció szervezőjét éppen televíziós forgatócsoport interjúvolta, forgott a kamera és fogyott a meggy. Sanyarú gyermekkorom után én már bizony nagyon kevés dologért állok sorba, és ezek között a meggy az nincs ott. Amik ott vannak, azok kivétel nélkül vészhelyzeti jellegűek életmentés vagy menekülés esetén, amely eset szerencsére ma nem állt fenn, így a mintegy 14 kiló meggyet az akciósnál drágábban sikerült megvennem. Befőtt, részben fahéjas ízesítéssel és meggyes piskóta készült. Egész nap.

Reklámok

2 hozzászólás

  1. Elmentél? De jó! És mennyi volt a drágább meggy? Remélem, azért nem jártál rosszul! 🙂


  2. 280-ért vettem, ami a Fény utcai és Fehérvári úti piacnál jobb ár, de a szüleim a békásmegyerin láttak 220-250-ért is. Nem hiszem, hogy rosszul jártam, pláne, hogy nagyon szépek lettek a befőttek.



Vélemény, hozzászólás?

